luni, octombrie 12

priveste...


De te-ai vedea prin ochii mei… ai vedea o mare de iubire invaluita in ceata, ai vedea bratele puternice in care as vrea sa stau seara de seara, ai vedea persoana draga ce imi picura cuvintele acelea fermecate in ureche, ai vedea omul ce imi sadeste dragoste in inima , ce cladeste palate cu ganduri frumoase.





De te-ai privi prin ochii mei, ai vedea surasul strengar cu care ma intampini de fiecare data cand ma revezi, ai vedea ochii neincrezatori atunci cand iti spun ca te iubesc, ai vedea mainile ce tanjesc sa ma atinga cu atata tandrete, ti-ai vedea sufletul de zece ori mai bun si de te-ai privi prin ochii mei, te-ai iubi de o mie de ori mai mult.





De te-ai privi prin ochii mei , de fiecare data ai simti aerul acela rece de munte cum iti invadeaza plamanii si nu il poti cuprinde, ai simti prapastia din suflet si golul acela adancindu-se.





De te-ai privi prin sufletul meu, ai vedea multitudinea de fluturi batand din aripi mai sa imi sparga peretii stomacului, ai simti cum fiecare sarutare si fiecare atingere ma ameteste, ai simti rasuflarea calda ce imi da fiori de placere cand se rasfrange pe gatul meu, ai simti plutind in aer mister si dragoste abia nascuta.





De ti-ai simti prezenta prin spiritul meu, ai vedea senzatia aceea de liniste si protectie de care iti tot vorbesc, ai simti inima batand mai tare de fiecare data cand esti prin preajma si nu mai stiu sa ma comport,.ai vedea cum ma simt copila neindemanatica , neajutorata si inocenta,cum ma simt femeie, ma simt prietena si amanta…





De te-ai vedea prin ochii mei ti-ai da seama ca te iubesc….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu