duminică, octombrie 18

un alt eu


De-ar fi sa scriu prin cuvinte ce simt…. Ce fac sau vreau sa fac acum… de-ar fi asa mi-ar obosi mainile si ochii ar fi inlacrimati de atata concentrare de atatea litere si ganduri negandite de multa vreme mi-ar reveni si mi-ar strapunge si ultima licarire de speranta. Daca as fi un alt eu si m-as privi pe mine probabil ca mi-ar fi mila, daca as fi un alt eu si m-as vedea pe mine poate as avea apreciere … sau dezaprobare pt fapte necugetate, daca as fi un alt eu si m-as privi in oglinda sufletului meu, probabil as stii sa imi dau sfaturi as stii sa ma destinui , as stii sa sa spun Nu sau sa accept frumosul , as stii sa pretuiesc si lucrurile mici si as ignora valoarea superficiala a celor mari, daca as fi un alt eu si as vedea intunericul din care ma lupt sa ies probabil ca mi-as oferi o flacara sa am parte de lumina , daca as vedea raceala din sufletul meu as incalzi-o sub protectia hainei mele, daca as vedea ura as iubi-o, daca as vedea necredinta as oferi incredere, daca as fi un alt eu si as privi prin prisma mea , mi-as parea un om negativist si mi-as oferi lucruri pozitive, daca as fi un alt eu si as privi prin foile vietii mele as lasa deoparte radiera si as trece zambete cu o penita langa lucrurile minore ce mi-au facut-o frumoasa as scrie solutii langa cele ce mi-au facut-o un calvar, daca as fi un alt eu si as privi marea de oameni ce a intrat in viata mea, le-as scrie tuturor cate un gand bun, daca mi-as privi dusmanii le-as ura fericire , daca mi-as privi pietenii le-as spune cat ii apreciez ca au fost langa mine in momentele bune sau mai putin bune si ca ii iert pt atunci cand m-au uitat, daca as fi un alt eu si mi-as privi familia mi-as dori sa am una asemenea, m-as duce si i-as imbratisa , le-as spune cat de mult ii iubesc si cum nu as exista eu fara ei, daca as fi un alt eu si mi-as privi trecutul si as spune ca sunt o persoana puternica , daca mi-as privi prezentul mi-as spune ca sunt intr-o pasa proasta, daca mi-as privi viitorul m-as indemna sa visez, sa perseverez si sa uit ceea ce a fost.




Daca as fi un alt eu si mi-as privi pesimisul mi-as spune ca acel “ Daca as fi eu “ sunt tot eu dar ce ma privesc din perspectiva lui “daca” …. Si atunci cand subconstientul meu constientizeaza greseli m-as indemna sa il ascult….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu