luni, aprilie 15

E dimineata...

E dimineata, a nu stiu cata dimineata, aproximativ a 9364 – a dimineata,
dimineata in care lucrurile nu au mai fost ca inainte,
dimineata in care m-ai tezit,
dimineata in care mi-ai spus “Buna dimineata” si am simtit asta,
dimineata in care m-ai imbratisat,
dimineata in care mi-ai mangaiat parul,
dimineata in care mi-ai facut cafeaua,
dimineata in care am savurat tigara,
dimineata in care am zambit,
dimineata in care mi-ai zambit,
dimineata in care m-ai privit cu drag,
dimineata in care am stiut ca te bucuri ca sunt acolo,
dimineata in care nu ti-as mai fi dat drumul din brate,
dimineata in care cafeaua a fost cum alta nu a mai fost,
dimineata in care am avut numai ganduri bune,
dimineata in care soarele intra navala nu numai in casa ci si in sufletul meu,
dimineata in care m-am simtit sensibila,
dimineata in care m-am simtit protejata,
dimineata in care am stiu ca exista magie,
dimineata in care hainele nu au mai contat caci m-am simtit frumoasa pe interior,
dimineata in care am realizat ca exista oameni speciali,
dimineata in care nu m-am trezit eu cu grijile mele,
dimineata in care tu m-ai privit intr-un fel anume,
dimineata in care mi-ai suras intr-un fel anume,
dimineata in care orice om ar vrea sa se trezeasca,
dimineata pe care o doream,
dimineata pe care o visam,
dimineata in care parul si corpul meu miroseau a tine,
dimineata in care parfumul tau se raspandea prin camera,
dimineata in care m-am intins pe perna ta si a fost cel mai frumos lucru pe care l-am simtit,
dimineata in care mi-am detronat unul dintre principii,
dimineata in care mi-am dat seama ca poti oferi dar si primi,
dimineata in care mi-am dat seama ca TU esti uimitor,
dimineata in care m-am trezit bine dispusa,
dimineata in care totul a fost poezie,
dimineata in care dusul a fost ploaie de vise,
dimineata in care m-am simtit copil,
dimineata in care as fi stat sa ma alinti,
dimineata in care te-as fi alintat,
dimineata in care nu am mai vazut doar tavanul alb,
dimineata in care m-am simtit simpla,
dimineata in care erai imbracat la costum,
dimineata in care erai grabit dar m-ai sarutat cu pasiune,
dimineata in care ai mai fi stat,
dimineata in care am zambit dupa ce usa s-a inchis,
dimineata in care as fi vrut ca timpul sa inghete un timp...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu