luni, mai 13

Amintire

mi-amintesc de tine cand erai copil
mi-amintesc doar ploile de mai
mi-amintesc sufletul tau fragil
mi-amintesc cu veselie cum cantai.
mi-amintesc ca plangeai de fericire
mi-amintesc ca dansai
mi-amintesc ca ma incatai cu iubire
mi-amintesc cum odata erai.
mi-amintesc si zilele cu soare
mi-amintesc cum pe drumuri mergeai
mi-amintesc de-a ta paloare
mi-amintesc, femeie deveneai.
mi-amintesc puterea-ti de a rade
mi-amintesc cum printre maci infloreai
mi-amintesc cuvinte mult prea crude
mi-amintesc cum elegant le ocoleai.
mi-amintesc infuzie de vise
mi-amintesc o negura in privire
mi-amintesc usile inchise
mi-amintesc si jalnica-ti trezire.
mi-amintesc ca tu imi mai dansai
mi-amintesc de tine uneori
mi-amintesc sclipirea ce-o aveai
mi-amintesc uitarea-ti dintre flori
mi-amintesc ca-n alte dati vroiam ca sa cobori.
mi-amintesc ca ai crescut, Marite
mi-amintesc ca poate te-am uitat
mi-amintesc ca te-am pierdut printre cuvinte
mi-amintesc cu drag ca totusi n-ai plecat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu