vineri, mai 24

Cerere de repunere in vigoare a sufletului


Catre Destin,

           Subsemnata “Nedefinita”, domiciliata niciunde in lumea/ planeta aceasta, conform Legii privind Dreptul la Iubire, solicit prin prezenta, cat mai curand posibil, de preferabil in perioada Astazi– Era noastra, urmatoarele:

- Sa imi acorzi un minim de credit, sa imi pot lasa sufletul liber
- Sa imi dai cateva clipe de liniste si de echilibru in care sa stiu ca tot tumultul din mine va fi rapit si schimbat pentru totdeauna
- Sa imi accepti uitarea si sa imi redai ceea ce undeva in mine inca doresc
- Sa imi redai increderea, moderata de aceasta data, sa pot primi cu sinceritate
- Sa ma opresti sa ofer si sa imi las paginile citite de orisicine intra navala printre sentimentele astea si-asa cam goale
- Sa imi lasi nerabdarea si dorinta vie ca voi gasi ceea ce caut printre visurile mele
- Sa imi dai putere sa cobor de pe acest piedestal o parte a unui om ce mi-a facut inima praf si sa imi dai credinta ca voi uita si voi putea inchide altarul asta idealist la care ma inchin uneori prea mult, caruia ii acord prea mult timp din zilele mele, din noptile mele nedormite
- Sa fii indulgent si sa imi trimiti si mie somnul linistit sa ma imbratiseze macar in unele nopti, sa nu mai dorm pe fuga de gandurile mele catre ceva ce-a fost
- Sa imi dai privilegiul de a trai in prezent desi nu ma intregeste, as vrea sa ma reintregesc
- Sa imi opresti azi inima cand vrea sa fuga atunci cand simte, cand o ia razna si am impresia ca va iesi din locul ei
- Sa ma eliberezi pentru totdeauna, stiu ca e greu si va mai fi dar da-mi din nou speranta unui viitor
- Ia-mi negura asta din ganduri si rautatea pentru ce va fi
- Sa imi spui ca va fi odata bine si ma voi ridica peste mine intr-un suflet mult mai sincer si curat, dar mai intelept si mai putin inocent
- Sa imi dai o parte goala a unui om, ce-o poate completa pe a mea
- Sa acorzi candva soarelui privilegiul de a ma mangaia dimineata printe draperii grele in timp ce el imi spune soapte de amor la ureche
- Sa trimiti fiori mici, multicolori care sa imi faca pielea sa se ridice ori de cate ori ii simt respiratia fierbinte pe gat
- Sa faci o crescatorie de fluturi haotici in stomacul meu care sa se bucure ori de cate ori e in preajma
- Sa alungi sentimentul de tristete in zilele cand pe cer sunt nori si se aud tunete….cand ploaia da navala in lume si suflete….sa o alunge cu priviri de dor si dorinta intr-o camera calda cu miros de iasomie
- Sa ma lasi de dragul amorului sa il sarut intr-o dimineata cand o sa ii aduc cafeaua aburinda dupa o noapte in care am fost a lui
- Sa ma lasi sa il privesc intr-o seara printr-o lumina difuza care va cadea peste cearsaful care va lasa goliciunea dragostei sa se vada
- Sa ma lasi sa ma gandesc minute in sir in timp ce vom tacea unul langa altul” ce ne spunem oare cand nu ne vorbim?” : poate urlam unul la altul cat de mult ne iubim sau poate ne uram enorm ca nu putem fi mereu unul langa altul, poate ma cearta ca vreau atat de mult sa fiu a lui sau poate ma invidiaza pentru fericirea ce o simt de fiecare data cand e langa mine sau poate doar zambeste de atatea copilarii
- Sa ma lasi sa rad nebuna de nebunia mea cand voi urla “Te iubesc” …intr-un mod bizar si haotic de rapid..
- Sa lasi vantul sa imi adie lin peste corpul acoperit de sarutari
- Sa lasi poate un loc intr-un suflet in care sa intru si sa stau cuminte
- Sa il lasi pe acel El  sa fie muza mea de inspiratie in prozele scrise sub indrumarea dorului neimplinit
- Sa lasi toate gandurile bune si sentimentele sa se adune intr-o noapte ca intr-un roman vechi cu pagini ingalbenite
- Sa nu il lasi sa ma iubeasca o viata sau ani de-a randul dar sa puna toata iubirea acestui timp, adunata asa, intr-o noapte in care sa visez cu ochii deschisi…ca este al meu
- Sa lasi apoi luna sa isi reverse razele peste trupul meu ce se vede printr-o camasa incheiata neglijent, in timp ce imi voi aprinde tigara subtire din care voi trage cu sete iar el imi va cuprinde parul in maini si ma va saruta patimas, muscandu-mi buzele
- Sa il lasi sa imi toarne un pahar de vin in care vor disparea toate gandurile rele, in care sa imi gasesc doar euforia clipei. Un pahar de vin care va stinge toate nelinistile mele si din care de aceasta data voi sorbi de fericire si si implinire
- Sa lasi tot misterul sa pluteasca intre noi… sa pot fi precum un copil entuziasmat sa descopere
- Sa ma lasi sa ii ascult linistea in timp ce imi plimb degetele peste trupul sau ce respira usor langa al meu
- Sa imi oferi pasiunea …sa o lege de a mea… sa se descurce ele doua, nici nu imi pasa
- Sa ne uitam apoi la stele si sa ne alegem una…aproape de luna, sa ne vegheze, sa fie a noastra si sa zambim la ea cand vom imbatrani, pe unde om fi fiecare, gandindu-ne ca am fost candva tineri…si nebuni
- Si atunci cand ma voi intreba din nou de mai exista fericire pe lume…sa inchid ochii zambind …sa imi spun in sinea mea:” fericirea e clipa asta cand tu ai adormit cu capul langa mine”
- Si as mai vrea un singur lucru: sa opresti timpul in loc cand se vor intampla toate astea sa raman cu acest gust dulce de beatitudine….
           Declar pe propria raspundere ca toate cele de mai sus sunt sentimente verificate si verosimile.



Data:                                                                           Multumesc anticipat,
Astazi                                                                          Al tau suflet ratacit,







2 comentarii:

  1. Asta a sunat asa a cerere de repunere in vigoare...din domeniul...stii tu care! :) frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact! Defect profesional :)))

    RăspundețiȘtergere